Menu Close

Ofrena Falla Plaça Sant Bult 2024

El matí del 19 de març de 2024, com ya és tradició en el programa d’actes de la semana fallera, la Falla Plaça Sant Bult ha realisat la seua ofrena a Sant Bult en la Llar – Escola Sant Bult.

Na Paula Bellido, Presidenta de Sant Bult ha rebut a cada u dels components de la comissió i en especial als seus representants del 2024 Aitana Garrido i Ana Muñoz junt al seu president En Francisco López.

Han volgut acompanyar a la Falla, la banda Ateneo Musical Cortes de Pallas, als quins els agraïm l’assistència, ya que són la banda que acompanya cada any a l’Image de Sant Bult en les seues festes en juny.

Agraïm la vostra ofrena a Sant Bult i solament nos queda demanar, que tingam un bon final de Falles 2024.