El passat divendres 1 de març de 2024, va tindre lloc en la parròquia de la nostra senyora dels Àngels en el barri del Cabanyal, la llectura de la crida de festes de la Semana Santa Marinera 2024.
Invitats a l’acte pel president En Carles Genis Romance, en representació de la Festa Sant Bult, va acodir a l’acte Na Ana Falero Giralt, Clavariesa Major de Sant Bult 2023 junt a Na Paula Bellido Suay. La pregonera d’enguany 2024 ha segut Na Mercedes Andrés Celma, embaixadora de la salut i tradició. L’acte va contar també en el maravellós concert de “A la llum de la lirica”.
Agraïm enormement l’atenció rebuda pel Cabanyal, en especial saludar al nostre amics germans de la Real Hermandad de Jesús con la Cruz y Cristo Resucitado, per contar en Sant Bult un any més en les pròximes festes venidores. A la seua volta agrair al president de la Semana Santa Marinera, per l’invitació a l’acte de llectura de la crida, i a la seua pregonera.
Per supost a la regidora de Festes Na. Mónica Gil i a Monsenyor Enrique Benavent Vidal, que molt pronte i quan l’agenda li’l permeta, ha desijat conéixer en persona la talla de Sant Bult en el barri de la Xerea.
Gràcies i Bona Semana Santa Marinera 2024