Menu Close

Sopar Exaltació Clavariesa Major 2022

El divendres 6 de maig va tindre lloc el sopar d’exaltació de Dña. Alicia Castillo Llorens com Clavariesa Major de les Festes de Sant Bult 2022.

La velada va ser un moment emotiu en el que va tindre l’honor Dña. Rosa Cercós Clavariesa Mayor 2019 de la Festa de Sant Bult, de dirigir unes paraules de despedida i paraules d’afecte a la seua predecessora Dña. Alicia Castillo.

Acte seguit el president de Sant Bult va realisar l’imposició de medalla en l’image de Sant Bult.

L’Exaltació de la Clavariesa Major de Sant Bult 2022 va contar en l’assistència de la Real Hermandad de Jesús con la Cruz y Cristo Resucitado, Hermandad Nacional Monàrquica d’Espanya, D. Francisco López President de la Falla Plaça Sant Bult, junta de Clavarios i Clavarias de Sant Bult, Dña. Pepa Benito Presidenta de la Junta de Clavariesas, amics i veïns de la Xerea. Entre els invitats contem en Dña. Ester Alba, Pregonera de Sant Bult 2016, que va acodir a l’exaltació en nom de la pregonera de Sant Bult 2022, Dña. Mª Vicenta Mestre Escrivà.

Dña. Ester nos va contar la relació que existix entre l’Universitat de Valéncia i Sant Bult. Agraïm enormement a tots l’assistència a l’acte d’inici de les festes 2022.

Agrair en tot moment a l’Hotel Silken Puerta Valéncia, que un any més nos han oferit el seu saló per a poder portar a terme l’Exaltació de la nostra Clavariesa Major 2022. Gràcies per l’atenció rebuda.